“Аз, ученикът” вдъхновява тийнейджърите как да преследват мечтите си

VIVACOM партнира на събитието, организирано изцяло от тийнейджъри
по статията работи: Георги Георгиев
“Аз, ученикът” вдъхновява тийнейджърите как да преследват мечтите си
Снимка: vivacom

"Аз, ученикът” се казва първото по рода си събитие, организирано изцяло от тийнейджъри и насочено към тяхната възрастова аудитория. Успели млади хора ще разказват лични истории на своите връстници с цел да ги вдъхновят да бъдат любознателни, активни и да не се отказват при сблъсък с трудностите. Събитието е част от програмата за иновации в образованието на VIVACOM, който е основен партньор на инициативата. "Аз, ученикът” ще се състои тази събота, 15-ти юни, от 12 до 17 часа в Зала 2 на НДК. Темата на събитието е "Следвам мечтите си!”.

Сред лекторите на събитието са Любомир Янчев, ученик-изобретател, създал система за гласово управление на дома; Мелина Крумова, основател на музикалното училище RockSchool.bg; единадесетокласникът Никола Димов, чиито екип печели първо място в международния конкурс на НАСА за разработване на космически колонии NASA Ames Space Settlement Design Contest; Павел Колев, спечелил вота на публиката в международното състезание на НАСА Space Apps Challenge; групата за съвременно изкуство Destructive Creation, нашумяла покрай боядисването на паметника на Съветската армия в София.

"Аз, ученикът” e идея на Мирослава Атанасова и Елизабет Радкова, ученички от 9 А клас на 54-то СОУ "Св. Иван Рилски” в София. Според тях повечето от връстниците им нямат мотивация да преследват мечтите си, страхуват се от провала и нямат възможност да се срещат с вдъхновяващи ролеви модели. С помощта на съучениците си от клуб "Предприемачество” в 54-то СОУ и под менторството на Теодора Зарева, учител на "Заедно в час” и един от организаторите на конференцията TEDxBG, те решават да организират събитие за тийнейджъри, което да вдъхнови младежите да преследват мечтите си.

На трима от присъстващите ученици, споделили мечтата си при регистрацията, VIVACOM ще подари смартфони.

 реклама