На 27 и 28 април в София се състоя семинарът "5 години Cuccio България", а специално за събитието пристигнаха основателят, президент и изпълнителен директор на марката Тони Кучио, Илейн Уотсън, която е вицепрезидент "Маркетинг и продажби" и директор "Международни обучения" и Стюърт Дикинсън, изпълнителен директор на "Cuccio" за Централна Европа. Те представиха най-новото в сектора пред българските маникюристи.
Най-голям интерес за присъстващите предизвика технологията "Cuccio Colour Veneer" ("Кучио Колър Виниър"). Продуктът е под формата на лак, но формулата му не съдържа нищо от вредните съставки като нитроцелулоза (лак за нокти) и всички вредни разтворители, срещани в останалите UV гел-лакове за нокти. По-висшата технология създава броня върху нокътните плочки и им позволява да растат по-дълги и здрави. Изпича се с UV или LED лампа и не отнема никакво време за съхнене. Това е най-новото поколение перманентен цвят за нокти, който ще остане на тях, докато не пожелаете да го свалите.
Хитовият продукт беше показан още преди фабричното му производство и официалното му разпространение, а българските маникюристи имаха възможност да си купят от ексклузивните бройки, за да зарадват клиентите си с дълготрайни и блестящи нокти.
Плеймейтката Златка Димитрова беше сред първите притежателки на революционния маникюр. Освен нея с "Veneer" се сдобиха шампионката по художествена гимнастика Елизабет Колева и собственичката на клуб по водна аеробика и шампионка по синхронно плуване Мария Шпицер.
На семинара показаха и най-новите професионални лакове "Cuccio Pro", чиято формула съдържа три пъти повече пигмент от останалите лакове за нокти за изключително наситени и живи цветове. Тяхното официално представяне в България също предстои.
За "Cuccio България"
"Cuccio България" е ексклузивен дистрибутор и е единственият оторизиран партньор на компанията за България. В портфолиото й са включени марките "Cuccio Naturale", "Cuccio Professiona"l и "Cina pro".
Собственикът Тони Кучио налага нова политика, с която бранда "CUCCIO" ще стане новото лице на корпорацията му в Европа и в целия свят. Всички нови продукти, разработени в лабораториите му, ще се продават под марката "CUCCIO".