Контакт центърът на Мтел отбелязва своя 10-годишен юбилей на 5 октомври. Вече 10 години сътрудниците на *88 осигуряват 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата, бърза и професионална консултация на клиентите на телекома. В Контакт центъра консултация получават както индивидуални, така и бизнес клиенти, като в момента всяка фирма разполага с акаунт мениджър или личен консултант, от който получава специализирана помощ.
При откриването си през 2002 година *88 разполага със 170 сътрудници, обслужващи 1,8 милиона клиенти. Към настоящия момент в Контакт центъра работят близо 500 служители, които са на денонощно разположение на 5,5 милиона потребители на Мтел. Средната възраст на служителите е 25 години. 69% от работещите там са жени, а 31% - мъже. Над 80% от сътрудниците владеят много добре английски език, а 41% говорят и втори чужд език. Над 73% от служителите имат или в момента придобиват висше образование.
За 10 години Контакт центърът следва неотклонно динамичното развитие и тенденции на телеком пазара, като постоянно обогатява и усъвършенства своите дейности - както в технологично отношение, така и по отношение нивото и каналите на обслужване.
Контакт центърът предоставя все повече алтернативни форми за обслужване, в резултат на постоянно засилващото се влияние, което Интернет и социалните мрежи имат върху хората, както и появата на т.нар. "умни устройства” – смартфони, таблети.
Най-малко 90 чат сесии се осъществяват всекидневно през онлайн чата в Контакт центъра, създаден през 2009 година. Благодарение на него потребителите на сайта на Мтел могат да задават въпроси и да получават отговори от сътрудниците в реално време през уебстраницата на компанията.
Социалната мрежа Facebook е също във фокуса на експертите от Контакт центъра. Там потребителите могат да отправят своите запитвания, които ще получат своевременен отговор.
На изключителен интерес се радва възникналата през 2011 година специализирана "Смартфон линия”. На телефон 0881881 клиентите, които използват умни устройства, като таблети, лаптопи и смартфони, получават експертна помощ от сътрудниците.
Все по-популярна става и услугата "Пазарувай на *88”, която Мтел отскоро предлага на своите клиенти. С нея само с едно обаждане на *88 потребителите могат да закупуват мобилни телефони, таблети, лаптопи, а също така и да се абонират или да преподпишат своя договор за гласови услуги, телевизия и интернет. Клиентите имат гарантирана безплатна доставката на удобен за тях адрес.
Ако желаят, абонатите могат да направят плащане по телефона и с карти VISA и Master Card.
В същото време Контакт центърът развива постоянно и каналите за самообслужване, които стават все по предпочитани от клиентите. Контактите в каналите за самообслужване са нараснали 13 пъти от 2009 година до сега. В www.mtel.bg на ден се извършват над 71 500 контакта, а в автоматичното гласово меню - 77 000. През 2011 година Мтел въведе нов срок за обслужване на клиентите – седем работни дни за отговор на запитвания и оплаквания. Телекомът е единственият, който предлага такава възможност в полза на клиентите, продиктувана от усилието на компанията да улесни комуникацията с тях и да удовлетвори максимално очакванията им за бързо и качествено обслужване.