MasterCard (NYSE: MA) и Международната финансова организация за деца и младежи (CYFI) обявиха публикуването на "Приобщаване на новото поколение към банковата система – разработване на благонадеждни продукти за банкиране на дребно за деца и младежи.” Издаването на наръчника ще съвпадне с Международната седмица на парите и ще помогне на финансовите институции, неправителствени организации и правителствата заедно да създадат подходящи и иновативни банкови и разплащателни продукти за деца и младежи.
От всички 2.2 милиарда деца по света средно само 37.9% от младите хора между 15 и 25 години имат банкова сметка, свързана с чекове, спестявания или карта. MasterCard и CYFI споделят убеждението, че по-голямата финансова интеграция и образоването на децата и младежите за техните граждански икономически права е от ключово значение за една по-силна глобална икономика. Без достъп до тях младите хора не могат да спестяват или инвестират в своето бъдеще.
За да помогнат на финансовите институции и всички заинтересовани страни да разберат и използват наръчника, CYFI и MasterCard ще проведат уебинар в понеделник, 17 март, който ще включва:
- Основните принципи за благонадеждни финансови продукти за деца и младежи;
- Защо финансовите институции да инвестират в сегмента на децата и младежите;
- Някои ключови характеристики на сегмента на младежта;
- Какво представлява едно продуктово предложение, подходящо за деца и младежи; и
- Фактори за разработване на продукти.
"Всички деца и младежи имат право на безопасни и достъпни финансови услуги и ние трябва да им дадем повече възможности, за да се превърнат в успешни икономически граждани,” каза Ана Занги, директор "Продукти за младежта", MasterCard. "Целта на съвместната ни работа със CYFI е да разширим достъпа до безопасни, сигурни и благонадеждни финансови продукти и услуги за млади хора, които ще им позволят да започнат да спестяват за своето бъдеще и да преследват мечти като висше образование и предприемачески начинания.”
"Почти половината от световното население е под 25 години и развиването на техните финансови качества изисква концентрирани усилия от страна на публичния, частен и социален сектор,” каза Джеру Билимориа, управляващ директор, CYFI. "Сътрудничеството с MasterCard ни даде възможност да пренесем правата на децата в процеса на разработка на банкови продукти, което, надяваме се, е полезнo за банките.”
Световната седмица на парите, която се отбелязва в над 90 държави по света, е най-големият международен празник, който ангажира младите хора с разговори за тяхното (финансово) бъдеще. Тя играе роля и на призив към финансовите институции да бъдат по-загрижени за децата и младежите и да гарантират достъпа на младите хора до подходящото обучение и продукти, от които имат нужда, за да станат независими икономически граждани. Научете повече за Световната седмица на парите на www.globalmoneyweek.org.
За Международната финансова организация за деца и младежи (CYFI)
CYFI е неправителствена организация, основана през юли 2011 г. и базирана в Амстердам. Тя се фокусира върху разширяването на финансовата интеграция и обучението на децата и младежите за техните икономически права като граждани, за да може всяко дете да завърши основно училище с финансово образование и собствена спестовна сметка, с която може да работи. Целта на международното движение на CYFI, чието начало беше поставено през април 2012 г., е да достигне 100 милиона деца в 100 държави до 2015 г. CYFI е достигнала до над 18 милиона деца и младежи по света и си сътрудничи с различни институции в над 100 държави. CYFI е събрала знания от цял свят и споделя ресурси за най-добрите практики и изследвания от индустрията. Може да намерите повече информация за организацията на www.childfinanceinternational.org.
За MasterCard
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, е глобална платежна и технологична компания. Тя работи с най-бързата в света мрежа за обработване на плащания, като свързва потребителите, финансовите институции, търговците, правителствата и компаниите в над 210 държави и територии. Продуктите и решенията на MasterCard правят ежедневните търговски дейности като пазаруването, пътуването, управлението на бизнеса и финансите по-лесни, по-сигурни и по-ефективни за всички. Следвайте ни в Twitter @MasterCardNews, присъединете се към разговора в блога Cashless Pioneers Blog и се абонирайте за Engagement Bureau, за дa получавате последните новини.