Жители от Шумен и областта се срещнаха с ръководството на ЕНЕРГО-ПРО

Дванадесет клиента се включиха в графика за приемния ден в града, за да обсъдят различни казуси с мениджърите на компанията
по статията работи: Данаил Казаков
Жители от Шумен и областта се срещнаха с ръководството на ЕНЕРГО-ПРО

Днес се състоя поредният "Приемен ден на ръководството" на ЕНЕРГО-ПРО. Този път инициативата, част от кампанията "В услуга на клиента", се проведе в Шумен, където клиенти на компанията от града и областта се консултираха с представителите на ръководството по различни казуси.

Домакин на срещите беше Стефан Абаджиев, управител на ЕНЕРГО-ПРО. От ръководния екип на компанията присъстваха Мария Димитрова, директор "Обслужване на клиенти" и Диян Христов, управител на Разпределителен обслужващ център Шумен и Търговище. В приемния ден се включи и г-н Иван Капралов, омбудсман на община Шумен. Той участва в приемния ден, като посредник на добра воля, за да се запознае с въпросите, които клиентите желаят да обсъдят с мениджърите на ЕНЕРГО-ПРО.

Жителите на област Шумен проявиха голям интерес към инициативата, като дванадесет от тях се записаха в графика на срещите, за да отправят своите въпроси към ръководството на компанията.

В голяма част от случаите ръководителите от ЕНЕРГО-ПРО дадоха юридическа и експертна консултация на клиентите по въпроси, които излизаха извън компетенцията на ЕНЕРГО-ПРО. Много въпроси, поставени по време на срещите, макар да бяха свързани с електричество, не могат да бъдат решени от компанията, тъй като засягат сложни отношения между съседи, роднини и съсобственици на имоти. В такива ситуации компанията не може да вземе отношение, тъй като законът поставя енергийната компания в много ясни и тесни рамки. Преди всичко, ЕНЕРГО-ПРО отговаря за обслужването на електрическата мрежа до границата на своята собственост, която е електромерът на клиента. В случаите, когато става въпрос за казуси, свързани с електрозахранването след електромера в имота на клиента, експертите на компанията могат да помогнат на хората само с юридически съвет как да подходят към проблемите си и към кои институции да се обърнат за компетентна намеса. Друга част от случаите бяха свързани с въпроси относно сметки за електроенергия. На клиентите бяха предоставени подробни справки за потреблението им през минали периоди, беше им детайлно обяснено защо сметките им са такива и какъв период обхващат.

Случаите, които клиентите представиха в рамките на приемния ден в град Шумен, бяха свързани с различни нормативни изисквания и процедури, които са задължителни по закон и компанията е отговорна за тяхното спазване, тъй като са залегнали в Закона за енергетиката и ред подзаконови наредби.

В сряда, 12 март, "Приемен ден на ръководството" ще се проведе в град Търговище. Началото на срещите е в 10.00 часа, като клиентите от област Търговище могат да се запишат на телефон 0700 161 61 или на e-mail: service@energo-pro.bg. Домакин на приемния ден отново ще бъде управителят на ЕНЕРГО-ПРО, Стефан Абаджиев. Ще участват и Мария Димитрова, директор "Обслужване на клиенти", и Диян Христов, управител на Разпределителен обслужващ център Шумен и Търговище. 

 реклама