Swarovski разширява колекцията "Swarovski за Samsung" с новия Samsung Gear S

Samsung си партнира със Swarovski в изработването на изключителна каишка, която допълва елегантните елементи от дизайна на Gear S
по статията работи: Данаил Казаков
Swarovski разширява колекцията "Swarovski за Samsung" с новия Samsung Gear S

Samsung Electronics и Swarovski, световен лидер в обработката на кристали и при модните бижута, днес обявиха пускането на каишка за Samsung Gear S, най-новото попълнение към колекцията "Swarovski за Samsung”. Това изключително сътрудничество представлява отлично съчетание на майсторската изработка на Swarovski и технологичния експертен опит на Samsung. Стилната Gear S каишка добавя изключителен блясък към Samsung Gear S, най-модерното smart преносимо устройство, подобряващо изживяването с допълващите smart аксесоари.

 

"Един от ключовите аспекти при допълващите устройства е, че те предоставят разнообразни възможности на потребителите за свободно изразяване на техния собствен вкус и стил – заяви Йонхи Лий, изпълнителен вицепрезидент на Global Marketing, IT & Mobile Division в Samsung. – Нашето сътрудничество със Swarovski, както се вижда от новата Gear S каишка, ни позволява да застанем начело на тенденциите и на гребена на вълната по отношение на стил и дизайн.”

Каишката за Samsung Gear S е украсена с обработени кристали Swarovski, които перфектно допълват елегантния, извит дизайн на Gear S. Това е осъществено с един напълно нов продукт на Swarovski – Crystal Fine Mesh, току-що представен през септември 2014. Този модерен иновативен продукт вгражда кристалите директно в металната мрежа на каишката, което я прави един от най-ексклузивните продукти в асортимента на Swarovski. Swarovski Crystal Fine Mesh вече се използва от топ марки в модната индустрия. Този уникален аксесоар осигурява на потребителите на Samsung Gear S изключителната възможност да се насладят на нови форми на себеизразяване чрез тяхното допълващо устройство.

"Samsung и Swarovski споделят ангажираността си в предоставянето на висококачествени желани продукти за потребителския пазар – каза Кристоф Каргрубер, изпълнителен вицепрезидент на Global Marketing в Swarovski Professional. Заедно ще продължим да пишем успешната история, която започнахме с колекцията "Swarovski за Samsung”.

Каишката Swarovski за Gear S ще бъде на разположение от октомври в онлайн магазина на Samsung и в experience stores. В допълнение колекцията "Swarovski за Samsung” ще се разшири в бъдеще с кейсове за следващото флагман устройство на Samsung.

За допълнителна информация за продукта Gear S, моля, посетете www.samsungmobilepress.com.

За Samsung Electronics Co. Ltd.

Samsung Electronics Co. Ltd. е световен лидер в технологиите, който разкрива нови възможности за хората навсякъде. Ние преобразяваме света на телевизорите, смартфоните, личните компютри, принтерите, фотоапаратите, домашните електроуреди, LTE системите, медицинските уреди, полупроводниците и LED решенията чрез постоянни нововъведения и открития. За нас работят 286 000 души в 80 страни, а годишните ни продажби са 216,7 млрд. долара (274,4 млрд. лв.). За да откриете повече, моля, посетете www.samsung.com.

За Swarovski

Swarovski предлага разнообразна продуктова гама с несравнимо качество, изработка и креативност. Основана през 1895 г. в Австрия, Swarovski Crystal Business проектира, произвежда и търгува с кристали, естествени и изкуствено създадени скъпоценни камъни, готови продукти, като например бижута, аксесоари и осветление. Филмовото подразделение на компанията, Swarovski Entertainment, произвежда артистично създадени игрални филми с глобално боксофис признание. Фондация Swarovski е създаден като отражение на филантропския дух на компанията в подкрепа на творчеството и културата, насърчаване на благополучието и опазването на природните ресурси. Сега, управляван от пето поколение членове на семейството, Swarovski Crystal Business разполага с над 2350 магазина в 170 страни, 25 135 служители и приходи от 2,38 милиарда евро за 2012 г. Заедно със своите дъщерни компании Swarovski Optik (оптични устройства) и Tyrolit (абразив), Swarovski Crystal Business формира Swarovski Group. През 2012 г. групата генерира приходи в размер на 3,08 милиарда евро и разполага с 30 600 служители.

 реклама