Action Global Communications представя нова корпоративна идентичност

Бързият растеж при търсенето на дигитален ПР от страна на клиентите в пазарите от Централна и Източна Европа, Русия и др. е двигател на промяната в ПР стратегиите
по статията работи: biznews.bg
Action Global Communications представя нова корпоративна идентичност

Бързият растеж при търсенето на дигитален ПР от страна на клиентите в пазарите от Централна и Източна Европа, Русия, Близкия Изток и Северна Африка, е двигател на промяната в ПР стратегиите

Action Global Communications обяви новата си корпоративна идентичност, която отразява стратегическата промяна във веригата – сега управлявана от своя нов главен изпълнителен директор, Крис Кристодулу, който поема позицията от основателя на групата, Тони Кристодулу.

Като визионерска, регионална комуникационна верига от ПР агенции с 45-годишна история, Action винаги се е фокусирала върху развиващите се пазари и сега е водеща независима комуникационна компания в Източна Европа, Балканите, Русия, ОНД, Прибалтика, Близкия Изток и Северна Африка.

Новата визия със семпъл и модерен дизайн на логото на компанията е символ на традиция и новаторство, и е изцяло съобразена с динамиката и промените в комуникационната среда. Корпоративната идентичност също така отбелязва и присъединяването на специално създадения бранд Action Digital, който удовлетворява изискванията на бързоразвиващите се технологии и свързаните с тях услуги, силно застъпени в актуалното портфолио на веригата. 

В допълнение, чрез офиса си в Брюксел, поделението Action Diplomacy осигурява международни експерти в комуникациите, които управляват проекти на вътрешнообщностните пазари за конкретни комуникационни кампании на Европейския Съюз. Освен това, веригата осъществява и дейности по управление на комуникационни проекти на ЕС в Япония, САЩ, Монголия, Панама, Бразилия, Нигерия и много други държави по света. 

"Работим с много мултинационални компании в повече от 40 държави в света и вярваме, че едно от основните предимства на компанията ни е наличието на локални офиси и експерти на местно ниво", споделя Крис Кристодулу, главен изпълнителен директор на Action Global Communications. "Всички пазари, на които оперираме, са различни, имат своите специфични особености и изисквания по отношение на комуникациите и това, което сме доказали, че правим най-добре за нашите клиенти, е да осигуряваме успешни и значими резултати на ПР дейностите им както на глобално, така и на локално ниво", допълни той. 

"Въпреки че дългогодишната история на Action е предимно свързана с традиционния ПР, и макар че от няколко години можем да се похвалим със сериозен опит в дигиталния ПР, развитието на новите технологии и променената информационна среда оказват влияние върху подхода ни за осъществяване на успешни стратегически комуникации. Нашето желание е да трансформираме компанията и услугите си, така че да удовлетворим необходимостта от разработване и осъществяване на все по-комплексни интегрирани комуникационни стратегии, коментира Росица Донкова, управляващ директор на Action Global Communications в България. "Вярваме, че можем да предложим автентични и приложими идеи, които ще допринесат за успешното представяне на нашите клиенти". 

За Action Global Communications

Action Global Communications е международна верига от ПР агенции, създадена през 1971 г. със седалище в Никозия, Кипър. Веригата притежава 44 офиса предимно в Източна Европа, Балканите, Русия, ОНД, Прибалтика, Близкия Изток и Северна Африка. През 2015 г. агенцията е отличена с наградата Best Mediterranean Consultancy of the Year, а основателят й Тони Кристодулу получава признание за цялостен принос в сферата на Пъблик Рилейшънс от престижното издание The Holms Report.

Action Bulgaria е създадена през 1996 г. като част от международната верига и притежава правата за представителство на Weber Shandwick в България. Агенцията осъществява дейности в областта на корпоративните и маркетингови комуникации, дигитален и институционален ПР. Притежава значителен опит в обслужването на мултинационални компании, осъществяващи своята дейност в индустрии, свързани с енергийния, фармацевтичния, автомобилния, IT&C, финансовия сектор, както и в секторите за бързооборотни стоки и тежка промишленост. Сред настоящите клиенти на агенцията в България са: OMV, Siemens, Boehringer Ingelheim, Electrolux, Federal-Mogul Motorparts, Saxo Bank, IGB Gas Interconnector Greece-Bulgaria, Nokian Tyres, GEFCO, The International VAT Association, Textron Systems, Abbey DLD Colleges и други.

 реклама