„Дискавъри“ и „Булсатком“ разширяват дългосрочното си партньорство

През второто тримесечие на 2014 г. Discovery увеличи пазарния си дял в България във възрастовата група 18-49 г. с 11%
по статията работи: Симеон Досев
„Дискавъри“ и „Булсатком“ разширяват дългосрочното си партньорство
Снимка: Discovery Channel

Discovery Networks за Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка, подразделение на Discovery Communications, най-голямата платена TV медийна група в света, и "Булсатком", водещият ТВ оператор в България, обявиха днес разширяването на дългосрочното си стратегическо партньорство. Новото споразумение за излъчване ще предостави на абонатите на "Булсатком" достъп до пълния пакет програми на Discovery Networks и Eurosport, налични на местния пазар, състоящ се от 14 канала: Discovery Channel, TLC, ID Xtra, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, ID Xtra HD, Discovery Science HD, Animal Planet HD, Eurosport, Eurosport 2, Eurosport HD, Eurosport 2 HD.

През второто тримесечие на 2014 г. Discovery увеличи пазарния си дял в България във възрастовата група 18-49 г. с 11% спрямо първото тримесечие на 2014 г. Благодарение на доброто представяне на водещите си канали, компанията почти удвои дяла си (+91%) в сравнение със същия период за 2013 г. Пийпълметричните данни сочат, че през май т.г., Discovery Channel достигна най-високия пазарен дял в историята на компанията сред мъжете между 20 и 40 г. и подобри представянето си със +79% (първата половина на 2014 спрямо първата половина на 2013 г.). TLC допринесе за този ръст, увеличавайки дяла си със +107% през второто тримесечие на 2014 г. спрямо същия период на миналата година. Наскоро стартиралият в България канал за мистерии и загадки, ID Xtra, печели аудитория сред жените между 20 и 49 г. Някои от ключовите програми от портфолиото на Discovery Networks, които ще радват зрителите през есента, са: "Динамо: Невероятни магии", сезон 4, по Discovery Channel, "Опра представя: Майсторски клас" с Джъстин Тимбърлейк по TLC, "През червеевата дупка" с Морган Фриймън, сезон 5, по Discovery

От май 2014 г. мажоритарният дял на Eurosport засилва лидерството на Discovery като най-голямата телевизионна медийна група за платено с платено съдържание в света. С помощта на несравнимите спортни предавания като Бундеслига, Ролан Гарос, Тур дьо Франс или Ла Вуелта, Eurosport предоставя най-добрата форма на телевизионно развлечение и е естествено продължение на почти 30–годишното лидерство на Discovery в жанра. Комбинацията между популярните спортни предавания на Eurosport и световните брандове на Discovery носи на българския пазар дългосрочни ползи за аудиторията, партньорите и рекламодателите.

Виктория Дейвис, Действащ Регионален Мениджър за Югоизточна Европа на Discovery Networks за Централна Европа, Близкия Изток и Африка, заяви: "Много сме доволни ,че продължаваме дългосрочното ни партньорство с "Булсатком". Това ни предоставя възможност да доставяме на абонатите най-вълнуващите канали за платена телевизия, включващи развлечение, лайф стайл и спортни канали. Продължаването на нашето споразумение още веднъж потвърждава подкрепата на "Булсатком" в желанието ни да инвестираме в създаването на висококачествено съдържание. Очакваме да създадем нова добавена стойност за програмната схема и клиентите на "Булсатком" през следващите години".

Максим Заяков, съсобственик на "Булсатком": "Доволен съм от постигането на споразумение, което ни позволява да предложим на клиентите ни разнообразно съдържание в дългосрочен план. Партньорството ни с Discovery Networks ще позволи на зрителите да имат достъп до полезни, образователни и забавни изживявания. Дискавъри е ангажиран да предоставя на зрителите нау-високо качествено съдържание, а Булсатком да предоставя най-добрите продукти и услуги. Нашите клиенти могат само да спечелят от това дългосрочно партньорство.

 реклама