Качеството на изображенията е от основно значение в продажбата на имоти

по статията работи: Деляна Илиева
Качеството на изображенията е от основно значение в продажбата на имоти

Имотния пазар е в динамична фаза, която поставя нови предизвикателства пред всички работещи в сектора. Според публикации в икономическите медии - 2017 г. се очертава да е рекордна за пазара на търговски площи в България, прогнозира консултантската компания Forton. Само през първите осем месеца на тази година са реализирани сделки за над 400 млн. евро.

Повишаване нивото на услугите на брокерите, води до намиране на различни методи и средства, с които да се добави стойност към предлагания продукт. Засилват се обученията на специалисти в бранша, търсят нови форми за представяне на обектите. Качеството на изображенията, с които представят имота, според специалисти е едно от основните предимства на лидерите в бранша. Професионалната обработка на снимки в имотния сектор изключва промяна на реалното изображение. Тя само подчертава предимствата на имота и го представя в най-добрата му светлина. Използвайки платформи за обработка на снимки, брокерите на недвижими имоти не са принудени да се съобразяват с различни техники за създаване на качествени изображения. Платформата Picmiller например позволява след като бъдат снимани с мобилен телефон, снимките да се качат на сайта, чрез което директно се изпращат до дизайнерски екипи, които ги обработват и ги връщат до 24 часа. Финландската компания за професионална фотообработка е фокусирана във високо качество на предлаганата услуга и набира все по-голяма популярност.

Платформата е на българския пазар вече повече от година като част от инвестиционните проекти на компанията The Blueprint. През май бе подписан официален договор с НСНИ (Националното сдружение за недвижими имоти), благодарение на който всички брокери, членове на организацията могат да ползват услугата с преференциални условия.

Специалистите на Picmiller работят на особено високо ниво и предлагат продукт, който досега сякаш е оставал на заден план в дейността на компании в областта на недвижимите имоти – изображенията. Обръщайки фокуса на редица агенции към визията и качеството на снимките, публикувани в сайтовете им се промени и възприемането на бизнеса като цяло.

 

Бумът на строителство в страната и особено в София изправя брокерите пред предизвикателството да успеят да предложат на клиентите си качествен имот на качествена цена, бързо и гъвкаво. В не малко случаи клиентът е инвеститор от чужбина, търси ваканционен или пък втори/трети имот, затова не може да присъства на реален оглед – в такива случаи качеството на изображенията, които брокерът изпраща, са залогът за това дали сделката ще бъде сключена. Включването на услуги за фотообработката в този процес гарантира изчистено висококачествено изображение, демонстриращо абсолютно всички преимущества и плюсове на предлагания имот, без да добавя несъществуващи компоненти.  

Последни
Най-четени
 реклама